Hvorfor?

Det er mange fordeler.

  • Du får først og fremst en egen rådgiver som er tilgjengelig for deg. Du slipper å ringe inn til et sentralbord, vente lenge i kø og ikke få tak i rett person. Hos oss kan du kontakte rådgiveren din direkte på e-post eller på telefon og du får raskt svar. I tillegg til å ha en egen rådgiver tilgjengelig, kan sentralbordet hjelpe deg med det meste. De har kort ventetid og høy servicegrad.
  • Du får raskt svar på henvendelsene dine, fordi rådgiveren din har korte beslutningsveier. Dette sparer tid fordi du slipper å vente i flere uker fordi saken din må gå gjennom mange ledd i organisasjonen.
  • Du får en engasjert rådgiver som er tett på kundene sine. Dette gjør det lettere å samarbeide og du kan få ærlige svar og god rådgivning på det du lurer på. Når du har direkte kontakt med rådgiveren din om f.eks. en lånesak, får du avklart alle spørsmål og slipper å kommunisere via et mellomledd. Det er enklere for både deg og rådgiveren.
  • Du får også tilgang på kompetansen du trenger. Dette er viktig når du skal ta store valg i livet som f.eks. å kjøpe bolig eller starte din egen bedrift. Denne kompetansen kommer deg til gode. Du kan stille spørsmål eller ha behov for å diskutere. Du blir ivaretatt av noen som bryr seg.  
  • Du vil oppleve at vi strekker oss langt for å finne gode løsninger for deg. Dette er mulig fordi vi kjenner deg. Vår erfaring med deg som kunde påvirker hvor langt vi kan strekke oss. Du er viktig for oss og hos oss vil du oppleve å bli tatt godt vare på.
  • Som lokalbank tar vi samfunnsansvar og gir tilbake til lokalsamfunnet der du som kunde befinner deg. Vi har et sterkt samfunnsengasjement, og gir årlige gaver som skal bidra til å øke engasjementet i nærmiljøet og berike lokalsamfunnet. Vi er stolt sponsor og samarbeidspartner for flere i lokalsamfunnet vårt og har en lang tradisjon for å bidra innen idrett, kultur og kunnskapsbygging.  

 

Har du travle dager med litt for lite tid og for mange ting? 

Da er det enklere og mer effektivt å ha en bank som kjenner deg. Det gjør at du får mer tid til å gjøre det du ønsker, være med familie og venner, trene til maraton, nyte restauranter og kulturopplevelser eller dyrke friluftslivet.  

 

Ta kontakt med oss, så tar vi en prat om ditt behov og hva vi som bank kan tilby. Vi gleder oss til å høre fra deg. 

Send gjerne en e-post til post@nidaros-sparebank.no eller så er vi å treffe på telefon 72 83 00 00.