Hvorfor?

Det er mange fordeler.

  • Du får en egen rådgiver som er tilgjengelig for deg. Du kan du kontakte rådgiveren din direkte på e-post, i mobilbankene eller på telefon. I tillegg til å ha en egen rådgiver, kan sentralbordet hjelpe deg med det meste. De har kort ventetid og høy servicegrad.
  • Du får raskt svar på henvendelsene dine, fordi banken har korte beslutningsveier. Dette sparer tid. 
  • Du får en engasjert rådgiver som er tett på kundene sine. Det gjør det lettere å samarbeide og du kan få ærlige svar og god rådgivning. Direkte kontakt gjør det enklere for både deg og rådgiveren.
  • Du får tilgang på kompetansen du trenger. Dette er viktig når du skal ta store valg i livet som f.eks. å kjøpe bolig eller starte din egen bedrift. Denne kompetansen kommer deg til gode.
  • Du vil oppleve at vi strekker oss langt for å finne gode løsninger for deg. Dette er mulig fordi vi kjenner deg. Vår erfaring med deg som kunde påvirker hvor langt vi kan strekke oss. Du er viktig for oss og hos oss vil du oppleve å bli tatt godt vare på.
  • Som lokalbank tar vi samfunnsansvar og gir tilbake til lokalsamfunnet der du som kunde befinner deg. Vi har et sterkt samfunnsengasjement, og gir årlige gaver som skal bidra til å øke engasjementet i nærmiljøet og berike lokalsamfunnet. Vi er stolt sponsor og samarbeidspartner for flere i lokalsamfunnet vårt og har en lang tradisjon for å bidra innen idrett, kultur og kunnskapsbygging.  

 

Har du travle dager med litt for lite tid og for mange ting å gjøre? 

Da er det enklere og mer effektivt å ha en bank som kjenner deg. Det gjør at du får mer tid til å gjøre det du ønsker.

 

Ta kontakt med oss, så tar vi en prat om ditt behov og hva vi som bank kan tilby. Vi gleder oss til å høre fra deg. 

Send gjerne en e-post til post@nidaros-sparebank.no eller så er vi å treffe på telefon 72 83 00 00.